Dragi concetateni...

Dragi concetateni!!!
Cineva spunea!!!!

Albert Einstein, Nu ma gandesc la viitor, ca sigur vine el....Intuitia este totul!!!
* Te nasti un om liber, dar societatea te pune in lanturi!!!
* Cuvantul este probabil cel mai mare drog existent!!!
* Homo sapinens au consumat "ciupecri magice" astfel au evoluat!!! teorie Dr. omuverde3d
*Planeta este a noastra de ce ne omoram pt ea!!
*Drumul este lung si plin de mister. Realitatea este mai ciudata decat filmul. Viata nu este o poteca pavata cu petale de trandafiri. Ai grija la tepi
*DACA VEI CONTINUA SA FACI CEEA CE AI FACUT DINTOTDEAUNA, VEI OBTINE EXACT CE AI OBTINUT SI PANA ACUM !
*Fiecare experienþã în viaþã reprezintã o ocazie de a învãþa ceva nou ºi a face o schimbare, pentru atingerea beneficiului suprem

Despre UnAltOm

Fotografia mea
Spiridusilor, Dezinteresat, Mexico
UnAltOm....Nu am sa va spun prea multe despre mine...sa nu etichetati!!...Cat despre postari pot spune ca ele joaca rolul unei "mici agende virtuale"…ATENTIE...nu ar trebui sa influenteze pe nimeni cu nimic ce se gaseste pe bloc...…

Spaga , Mita...

     Tare mi se pare mie un subiect interesant....si  vreau sa vad care sunt sau nu de acord cu parerea mea....Eu iubesc sa dau "spaga" in momentul in  care sunt prins calcand "gresit". Nu indemn pe niineni sa mearga pe principiul meu sau sa imi urmeze scrierile intr'un fel....ci pe toata lumea...
    Sa incep cu spaga, mita pe trenuri....Majoritatea adolscentilor in cautari de aventuri, neavand un fus orar exact...ci doar o locatie  de exemplu: 
   In  Vama Veche calatoresc cu nasul"deoarece acel Nasel are familie, vicii, plus rate in banci, asigurari si tocmai au ramas fara 25%, din salariu acela  mizerabil...Multi tineri au inteles  asta  si economisesc si ei ceva banuti pt inca o seara in Vama asistand la o calatorie cu Nasu....Daca suntem dati jos exploatam locuri noi ...Cu toate ca, daca discuti cu controloru, sigur nu te lasa la "greu".....
    Ce mi'a povestit un Nasel odata ...Pe langa programul incomod, mirosuri,"oameni normali", grozavi, smardoi etc, mai vine cate un control de la "TF". Ei sunt cu grad  si cu umeri mai mari si incep sa controleze prin tren sa vada cine nu are bilet. Pe cine gaseste fara,  il tine minte si merge apoi sa se consulte cu "Nasul"...Marea majoritate culeg toti banii primiti din "spaga", nu le lasa la Nasei nimic...Pai daca acel politai cu grad in cap, care reprezinta primaria este atat de corupt si lacom ce va asteptati de la acel Nasel" care tine de pret si te'ar da jos din tren daca nu oferi cu 5 lei mai mult...
  
Spaga la politai - Hm... Am o masina cu nr. de italia fara asigurare, fara rovineta, fara Rar, verificare etc., doar cu roti si caroserie si calatoresc cu ea zilnic peste tot prin tara...Masina a fost cumparatata de la un politai, care pt 200 ron imi facea si o asigurare pe "naspa" , dar in caz de accident nu, trebuia sarit cu banu!!! Timp de 2 ani pana in prezent m'am tot distrat cu masina aceea, fara sa platesc nici o taxa primariei, nici un fel de asigurare, nu tu  rar' nu tu restu...Pur si simplu de fiecare data cand eram oprit ma intelegeam cu ei....Intr'un timp tineam sticle de J.B. in masina si totul a decurs bine...si inca ma plimb cu aceasta masinuta si nu imi fac griji...
  In 2 ani de zile masina mea nu ma costat nimic...Nu sunt de acord cu spaga pt un carnet de sofer sau in alte chestiuni mult mai importante decat cele prezentate aici...
 Sticla de J.B. era la 1L...eu o luam de la hoti cu 30 de lei...

  
  Spaga la examene - Asta este o absurbitate...Cand ne gandim ca unii stau invata mult sau destul de mult, altii fac "cheta"pt a "multumi" profesoru...Va ganditi ca sunt doctori care au luat licenta pe bani? si Enoriasi" care au copiat la examene?
   
   Bacsis - Bacsisul il dau in momentul in care mi'a placut cum am fost servit...Nu percep fenomenul "10% din ce am consumat" si nu cred ca ar fi trebuit sa dezvolt mai mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu