Dragi concetateni...

Dragi concetateni!!!
Cineva spunea!!!!

Albert Einstein, Nu ma gandesc la viitor, ca sigur vine el....Intuitia este totul!!!
* Te nasti un om liber, dar societatea te pune in lanturi!!!
* Cuvantul este probabil cel mai mare drog existent!!!
* Homo sapinens au consumat "ciupecri magice" astfel au evoluat!!! teorie Dr. omuverde3d
*Planeta este a noastra de ce ne omoram pt ea!!
*Drumul este lung si plin de mister. Realitatea este mai ciudata decat filmul. Viata nu este o poteca pavata cu petale de trandafiri. Ai grija la tepi
*DACA VEI CONTINUA SA FACI CEEA CE AI FACUT DINTOTDEAUNA, VEI OBTINE EXACT CE AI OBTINUT SI PANA ACUM !
*Fiecare experienþã în viaþã reprezintã o ocazie de a învãþa ceva nou ºi a face o schimbare, pentru atingerea beneficiului suprem

Despre UnAltOm

Fotografia mea
Spiridusilor, Dezinteresat, Mexico
UnAltOm....Nu am sa va spun prea multe despre mine...sa nu etichetati!!...Cat despre postari pot spune ca ele joaca rolul unei "mici agende virtuale"…ATENTIE...nu ar trebui sa influenteze pe nimeni cu nimic ce se gaseste pe bloc...…

Locuri ciudate in Romania 4

CITAT...
   
   IN CARPATI EXISTA O POARTA CARE UN ALT UNIVERS
    


     Se pare ca in Romania, exista mai multe locuri, ca de altfel in mai multe locuri din lume, zone stranii, care nu sunt controlate de oameni. Exemple: Bucegi 9se presupune ca exista un templu scuns in stanc al dacilor), s-au vazut OZN-uri langa Caraiman(Crucea, vf-ul Omul) ,padurea Hoia Baciu (Cluj), castelul din Campina (Hasdeu),vulcanii noroiosi de la intorsura Buzaului, E.H. este un om ca oricare altul, cu nimic mai misterios sau paranormal.Fost inginer,lecturile sale nu aveau nimic cu paranormalul, era si a ramas intr-un fel o fire pragmatica.In 1990,in masivul Piatra Mare      
  Plecasem in piatra mare pe 22 sept 1990 pe la ora 11 pe la Sapte Scari. Ziua era frumoasa, calduroasa,chiar in umbra padurii, incepusem un fel de ratacire intentionata, drumeagul meu urca catre o culme impadurita,si la un moment dat am vazut o sclipire in dreapta,soarele oglindit in ceva.M-am gandit l cineva care a lasat un borcan sau o conserva,o curiozitate stupida m- impins catre acel loc.Cand am zarit-o prima data, lucirea era undeva cam la 20-30 de metri catre culme.Am inceput sa urc dar nu am mai vazut nimic.Eram in alt unghi fata de soare.Dup cteva minute de urcat,am inceput s m intreb, eram intr-un mic luminis, totul era vizibil, dr nu era nici un obiect care sa reflecte lumina soarelui...
  Eram pe cale sa plec mi departe, cand am vazut...era o forma eliptic, verticala,pe care nu o sesizam decat prin modificare luminii.Fenomenul optic fata Morgana.peisajul era deformt, unduit c si cum ar fi privit printr-un geam curb.Acelasi lucru cu o deformare de unghiuri drepte il aveam eu in fata ochilor, era un brad in spetele formei,iar portiunea de trunchi era din spate era deformata,volta. 
   Am constatat ca nici un obiect nu genera un asemenea efect.In locul acel era un nimic, nimic,care,arata ca o diafragma,o eliptica intinsa in aer aparent concava. Mai uimitor era faptul ca vazuta din spate, forma nu mai exista.M-am interpus intre ea si brd si nu am mai vazut-o.Elipsa avea cam 1 metru si 20,a trebuit sa revin in pozitia initial ptr a o vedea.Baza era cam la 25-30 de cm de sol,plutea.Era perfect transparenta , ianfara de fenomenul de unduire.Marginile erau foarte netede fenomenul de alterare optica se termina brusc.M-am gandit ca e vreo panza de paianjen , dar nu era.
  Din fericire, din instinct am luat o creanga de brad , iar prima data cand am atins marginile, intampina o rezistenta elastica,la fel ca un balon.Elipsa se deforma putin dar rezistenta era de netrecut dup doar cativa centrimetri castigati.Cand am apropiat creanga de centrul elipsei,nu am intampinat rezistenta , dar creanga,nu mai era vizibila.Era un fel de gaur in care disparuse varful crengii, in timp ce continuam sa vad peisajul unduit din spate.Creanga avea vreo 50 de centrimetri, dar cand am retras-o, am vazut cu groaza ca nu mai erau decat vreo 20cm. Capatul era perfect sectionat ca si cum un fierastrau ar fi fost pe partea cealalta. Atunci m-am gandit ce s-ar fi intamplat daca ar fi fost mana mea in locul crengii... am repetat operatia cu alte crengi, apoi am luat o piatra am legat-o si si am aruncat-o in elipsa: rezultatul era acelasi, orice patrundea in acea forma, nu se mai intorcea. 
    M-am hotarat sa plec spre cabana, era tarziu. Mai intai, ptr recunoaste locul, am scrijelit toti brazii din luminis.Am ajuns l cabana putin dupa pranz,i-am povestit cabanierului intmplarea.Omul ma stia asa ca nu a ras de mine,dar a spus ca totul e posibil si „sa nu fie vreo noua dracovenie de -a armatei.” Vremea s-a stricat in jurul orei 15, s- racorit si era limpede ca urmeaza o furtuna. Am ramas peste noapte,discutand cu baiatul cabnierului.Stefan, un pusti de 12 ani, ne cunosteam destul de bine,si mi-a spus ca sti ce am vorbit cu taica-su.„Stiti, eu am vazut stafia din padure!”Stefan era cu 2 ciobani cand a vazut prima data elipsaCurios din fire, a revenit de mai multe ori in acel loc:de la el am aflat c form trece prin cel putin 2 faze distincte:cand are aspect transparaent, ea permite intrarea orice in ea.dar cand o vazuse stefan mare, albicioasa, functioneaza invers, lasa obiecte de dincolo sa vina aici. 
    Din caza vremii proaste a 2-a zi nu m-am intors in acel loc, insa , am revenit in Piatra Mare dupa 2 saptamani, cand l-am luat pe Stefan, si am mers in locul cu pricina.Cu noi a venit si un baiat de la o stana din apropiere unul din cei 2 cu care mai mergea Stefan. Pe drum, mi-au povestit ca in urma cu 2 luni, di ea ar fi iesit(tasnit)ceva ca o minge mare, albaaceast s-a rostogolit prin padure si orice incercare a ciobanului de a o prinde a esuat( Nota Robert:e posibil sa fi fost o entitate energetica venita din o lume paralela, sau o forma de vibratie)nu prea stim daca sa-l cred, insa nu avea nici un motiv sa minta si era speriat.Ajunsi in luminis am ramas dezamagiti; nu mai era elipsa.Numai brazii marcati erau dovada ca nu visasem.Treptat, in cursul iernii, stand in Bucuresti, am uitat de intamplare, pana cand, un prieten foarte agitat cre stia de asta, mi-a rata o revista germana in care era un articol despre fenomene similare.Era mentionata o organizatie care studia portile temporale deschise,(Open Doors Research Group- O.D.R.G.). 
   Le-am scris o scrisoare in care povesteam ce vazusem si am primit un colet.Imi scrisesera o scrisoare, asiguramndu-ma ca poarta pe care o vazusem a intrat pe listele lor.Am primit de la ei mai multe materiale despre porti.Forme ca acestea ar fi aparut din timpuri imemoriale,ele fiind prezente sub diverse descrieri in tot felul de scrieri vechiIn 192, Barry ROscott,a vazut o poarta in timpul plimbarilor sale langa orasul Manchester.Poarta a ramas deschisa timp de 2 luni, dar Roscott a apucat sa fcmai multe experimante si observatii.In urma a cestora a infiintat O.D.R.G.care e prezent in tota lumea.Din 1963 pana azi (relatarea e din 1995) ODRG a inregistrat 283 de porti deschise.cele mai multe par a fi in USA, dar cele mai recente sunt in Rusia(18 porti intre -1988-1995), Polonia (3 porti) si Romania.In medie, o poarta ramane deschisa intre 2 luni si 1 an.Cu cat este mai mare, cu atat ramane mai mult timp.Cele de 1 an au cel putin 1 metru inaltime(h).Majoritatea sunt verticale-ca cea vazuta de mine- dar sunt si orizontale sau circulare.O poarta are 4 stari: deschidere, acces,sursa si inchidere.frazele 2 si 3 pot aparea in ambele sensuri, nu numai in ordinea asta.Tot ce stim, e ca la deschidere este o radiatie foarte intensa,care poate fi daunoatoare organismelor vii.Nimeni nu vazut o poarta cum se inchide sau deschide. Accesul este starea in care am vazut-o eu, orice intra de aici, ramane acolo.In starea de sursa, functioneaza ca o usa deschisa ptr partea cealalta, din ea au iesit forme identice descrise intotdeauna ca cea pe care am vazut-o; o minge albicioasa care pluteste si merge cu mare viteza, rostogolindu-se.(poate fi un fel de invazie a unor formne de energie pe care nu le stim?Robert).portile, nu sunt opera umana.daca ar fi fost un proiect militar secret, nu ar fi aparut intamplator. ODRG sustine ca ele ar fi altercari intentionate ale continuumului spatio-temporal, permitand comunicarea intre universuri paralele.(!!?) 
    O civilizatie extra foarte dezv, ar poseda aceste sonde expediate ptr a strnge date despre universul nostru.In acces, sunt absorbante,extrem de multe persoane au disparut ca din senin in timpul plimbarilor in natura.Toate cercetarile incluzand politia nu au condus la nimic.S-au inregistrat 27 de cazuri de disparitii. Robert C(2005)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu